Pierwsza zbiorcza recenzja produktów z AliExpress

 Cześć :) Z tej strony Ania. Witam Was bardzo serdecznie na moim nowym blogu poświęconym temu, co... warto kupić, po prostu 😉

 Cieszę się, że jesteście tutaj razem ze mną 😘 Zapraszam Was do zapoznania się z pierwszą zbiorczą recenzją produktów z AliExpress, w której opowiem Wam o :
- koszulce dziecięcej z krótkim rękawem
- bluzce damskiej z motywem panterki
- foremce... LEGO

 Zaczynamy!


T-SHIRT DZIECIĘCY ZE ŚWIECĄCYM MOTYWEM BATMANA 
Produkt zamówiony : 22-01-2019
Produkt dostarczony : 15-02-2019
Cena : 17,28 PLN
Wysyłka : 0,00 PLN
Ocena : 9,5/10
Komentarz : Powiem Wam, że jestem mile zaskoczona jakością produktu. Nie będę ukrywać, że za tę cenę nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego, tymczasem otrzymałam naprawdę świetną koszulkę (100% bawełna), dobrze uszytą (nie wystają nigdzie żadne nitki), miłą w dotyku, z którą nic nie dzieje się po wypraniu i naprawdę świecącą w ciemności (!) - ok, może motyw jakoś nie razi w oczy, ale jednak świeci, a myślałam, że to tylko taki pic na wodę, żeby zwiększyć sprzedaż 😉 Nie dałam 10/10 tylko z tego względu, że w przyszłości na pewno jeszcze będę zamawiała inne koszulki u tego sprzedawcy i chcę sobie zostawić taki malutki margines na porównanie produktów.



BLUZKA DAMSKA Z MOTYWEM PANTERKI 
Produkt zamówiony : 22-01-2019
Produkt dostarczony : 11-02-2019
Cena : 20,99 PLN
Wysyłka : 0,00 PLN
Ocena : 9/10
Komentarz : Znów ogromne zaskoczenie jakością produktu. Wszystko zgodne z opisem. Największym plusem są prześwitujące rękawy w panterkę, które są po prostu boskie! Takie rozwiązanie jest idealne dla osób, które lubią ten zwierzęcy motyw, ale nie cierpią przesady. Daję 9/10 ponieważ jeszcze nie nosiłam tej bluzki (czekam na wiosnę), więc nie wiem, jak materiał zachowa się po kilku praniach. Wydaje mi się, że (nie licząc rękawów) może się z czasem troszkę zmechacić. Pożyjemy, zobaczymy 😉




FOREMKA LEGO
Produkt zamówiony : 27-01-2019
Produkt dostarczony : 19-02-2019
Cena : 7,91 PLN
Wysyłka : 0,00 PLN
Ocena : 8/10
Komentarz : Spotkałam się ostatnio z opinią, że na AliExpress nie powinno się zamawiać ani kosmetyków, ani wszystkiego, co ma bezpośredni kontakt z jedzeniem, bo nie wiadomo tak naprawdę z czego dane produkty są zrobione. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Wiem natomiast, że foremka LEGO (oczywiście nie jest to oryginalny produkt znanej duńskiej firmy) jak dla mnie jest ok. Nie jestem tylko do końca zadowolona z rozmiarów, bo chciałam sobie zamówić foremkę, w której mogłabym upiec jednego dużego ludzika Lego, ale niestety w momencie zamawiania ta opcja była niedostępna, dlatego wybrałam foremkę, w której można przygotować jednego 9-centymetrowego ludzika oraz cztery ludziki o wysokości 4,5 cm. To się sprawdza, jeżeli używamy ich do przygotowania lodów, sorbetów oraz np. kostek lodów do napojów. Natomiast kompletnie nie sprawdza się jeżeli chodzi o przygotowanie ciasta, bo formy są po prostu za małe. Plus za to, że foremka jest łatwa do czyszczenia i sprawia wiele radości małym łasuchom 😉




 To by było na tyle jeżeli chodzi o pierwszą recenzje produktów z AliExpress. Bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam na śmierć.
 Jeżeli macie jakiekolwiek pytania odnośnie przedstawionych powyżej produktów, śmiało piszcie w komentarzach, co Was interesuje 😉 W ogóle jeżeli macie ochotę podzielić się Waszymi doświadczeniami z AliExpress piszcie tutaj lub bezpośrednio na aliexpresstozlo@gmail.com 📧

 Trzymajcie się cieplutko
i do zobaczenia wkrótce 🌞
 Buziaki, Ania 😘

Linki dla zainteresowanych 
T-shirt
https://s.click.aliexpress.com/e/BFZM99e
Bluzka
https://s.click.aliexpress.com/e/dvbiSuu
Foremka
https://s.click.aliexpress.com/e/c9WvnMRI
Poprzedni wpis (powitalny)
https://aliexpresstozlo.blogspot.com/2019/02/aliexpress-to-zo-post-powitalny.html?m=1

Komentarze

  1. Ja już od dawna przymierzam się zamówić z tej strony, ale zawsze coś. Może jednak warto zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zwlekalam z pierwszym zamówieniem :) Teraz nie wyobrażam sobie życia bez AliExpress 😉

      Usuń
  2. Tutaj akurat nic dla mnie :P Ja póki co zamawiałam sukienkę, obrus złoty na swój ślub i trochę biżuterii, wszystko było super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam właśnie niecierpliwie na pierwsze przesyłki z biżuterią :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie miałam styczności z tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nic nie zamawiałam na ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co szaleję na Ali, ale wiadomo, że na początku zawsze jest szał, a potem bywa różnie :) Zobaczymy, jak będzie w moim przypadku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Brelok z latarką LED od LEGO [recenzja]

AliExpress to ZŁO [post powitalny]

TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO, CZYLI...