Brelok z latarką LED od LEGO [recenzja]

UWAGA! TEN PRODUKT NIE JEST DOSTĘPNY NA ALIEXPRESS


 Tak jak zapowiadałam we wpisie powitalnym, na tym blogu znajdziecie również recenzje produktów dostępnych w Polsce. I dzisiaj właśnie chciałabym napisać Wam kilka słów o pewnym gadżecie, który powinien zainteresować mniejszych i większych fanów Emmeta, bohatera serii filmów animowanych LEGO PRZYGODA.


 Tym, co chcę Wam zaprezentować w tym wpisie jest brelok z latarką LED w kształcie wspomnianego wcześniej Emmeta.
 Od razu wspomnę, że ja tego breloczka nie kupiłam, a wygrałam na fp firmy POLTOP, która, z tego co wyczytałam, jest w Polsce jedynym dystrybutorem tego typu produktów oświetleniowych LEGO.

 Taki ludzik kosztuje w promocji 40 zł bez 10 groszy. Cena jak na 7,5-centymetrowy breloczek (nawet z latarką) dosyć spora, ale wiadomo, że w tym konkretnym przypadku płacimy przede wszystkim za markę.
 Jeżeli chodzi o moc oświetlenia jest całkiem przyzwoicie. Wiadomo, pomieszczenia nie oświetlimy, ale latarka spokojnie poradzi sobie, np. na schodach, jak nam wykręcą żarówkę na klatce 😉 Na stronie https://poltop.pl w opisie produktu przeczytałam, że oprócz świecących nóżek, Emmet ma też podświetlane oczy, ale u nas te oczy nie świecą.
 Dystrybutor informuje również, że wyłączenie latarki następuje automatycznie po 7 minutach i 30 sekundach, co nie jest prawdą, przynajmniej w przypadku tego konkretnego produktu. Tutaj, aby latarka świeciła, trzeba nacisnąć przycisk na brzuchu budowlańca i go po prostu trzymać, co jest kompletnie niepraktycznie i niewygodne.
 Być może w innych breloczkach faktycznie ta funkcja wyłączenia działa automatycznie. Nie wiem. Lub po prostu ja mam taki egzemplarz, która wyłącza się w ten sposób. A szkoda, bo mogłaby ona być bardzo przydatna przy usypianiu dziecka, które w towarzystwie lubianego bohatera z pewnością już by się tak bardzo nie bało ciemności.


 Ogólnie produkt wykonany jest solidnie, wytrzymał pierwsze bardzo intensywne zabawy 😉 Na stronie POLTOP jest szeroki wybór bohaterów, bo oprócz postaci z LEGO MOVIE, znajdziecie tam też m.in. bohaterów ze STAR WARS czy NINJAGO.

 Jeżeli chodzi o wysyłkę, to w naszym przypadku nastąpiła dzień po podaniu danych, nie wiem jednak , jak to wygląda w przypadku normalnych zakupów. Ale opinie sklep ma całkiem dobre, więc myślę, że i co do wysyłki nie ma zastrzeżeń.

 Podsumowując: gadżet fajny zarówno dla dziecka do zabawy, jak i do faktycznego przyczepienia go do kluczy, czy plecaka. Jakość jak najbardziej na plus. Cena? Cóż, to już chyba kwestia indywidualna. Jedni uznają, że 40 zł to zdecydowanie za dużo za taką figurkę, inni być może dojdą do wniosku, że to grosze. Ja w każdym razie poważnie bym się zastanowiła nad zakupem.
 Jeżeli chodzi o ocenę końcową, ja daję Emmetowi  7/10. Odjęłam punkcik za brak podświetlanych oczu, aż półtora punktu za to, że muszę trzymać przycisk, aby latarka się świeciła (ta kwestia denerwuje zarówno mnie, jak i mojego syna) i pół punkcika za cenę.

 I tym akcentem kończę już dzisiejszy wpis. Na koniec zostawiam Wam jeszcze link do tego konkretnego produktu ⬇
https://poltop.pl/4895028522445-brelok-z-latarka-lego-movie-2-emmet.html
 Będzie mi miło, jeżeli dacie znać w komentarzach, co sądzicie o tego typu gadżetach 😉

 Trzymajcie się cieplutko i pamiętajcie, że... "życie jest czaaaadowe ", Ania.

Komentarze

  1. Przyznam szczerze, że nie zapłaciłabym 40zl za taki breloczek. Mój synek od LEGO woli samochodziki. Być może nie dorósł jeszcze do tego typu zabawki. Raczej długo taki breloczek by mu nie posłużył. Jednak fanom LEGO na pewno taki gadżet się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój syn szaleje na punkcie LEGO, ale faktycznie - taka cena zamiast zachęcać do zakupu raczej zniechęca, a i tak warto zauważyć, że normalna cena jest jeszcze o 15 złotych wyższa.

      Usuń
  2. Śmieszny taki ludzik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuje podobnego ale jako bohater z filmu, ostatnio widziałam na Bonami i zastanawiam się nad kupnem dla męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mąż lubi tego typu gadżety, z pewnością będzie zadowolony 😊

      Usuń
  4. Coś dla mojego chrześniaka. Lego wciąż na fali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, chociaż póki co wcale nie służy jako brelok 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

AliExpress to ZŁO [post powitalny]

TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO, CZYLI...