AliExpressowy haul zakupowy #2

  Witajcie, Kochani. 

 Dawno mnie tu nie było. Czas już najwyższy pokazać Wam nowe zdobycze z AliExpress, tymbardziej, że w ostatnich dniach dotarło do mnie kilka naprawdę interesujących przesyłek. Dziś pokażę Wam trzy, z których jestem szczególnie zadowolona. Linki do aukcji znajdziecie pod zdjęciami 📷  
 Pamiętajcie! Gdybyście mieli problem z jakością zdjęć, wystarczy w nie kliknąć - wtedy jakość się poprawi 👍 A przynajmniej powinna 😉


Produkt numer 1⬇

 Zaczniemy od prawdziwego hitu, czyli sztucznych tulipanów. O sztucznych kwiatach na AliExpress krążą juz niemal legendy 😉 Postanowiłam więc przekonać się na własnej skórze, jak to z nimi jest naprawdę. 
 I muszę Wam zdradzić, że jestem zachwycona. To nie jest tak, że one w niczym nie różnią się od żywych kwiatów, bo wystarczy je wziąć w dłoń, dokładnie obejrzeć i pomacać i już wiemy, że to sztuczny materiał (z wyjątkiem liści, bo te są wykonane perfekcyjnie), ale faktycznie pierwsze wrażenie jest takie, że trzymamy w dłoniach świeżo ścięte tulipany. 
 Mimo tego, że jestem zwolenniczką żywych kwiatów, z pewnością zamówię więcej i stworzę z nich piękny bukiet, który będzie mi dłuuuuugo służył 🌷 Poza tym świetnie nadają się jako dodatek do zdjęć 📷
 Jeżeli chodzi o cenę, dałam za nie po 1,93 PLN/szt. Na przesyłkę czekałam około 3 tygodni 👍


Link do aukcji 


Produkt numer 2⬇

 Drugi produkt, o którym chciałabym Wam opowiedzieć to wisiorek ze śnieżynką.  
 Powiedziałabym, że na zdjęciu prezentuje się dosyć skromnie, za to efekt na żywo jest piorunujący. Kryształki pięknie mienią się w słońcu. I chociaż łańcuszek jest cieniutki, mam wrażenie, że i tak jest dużo porządniejszy od tego ze słonikami (poprzedni wpis). Za taką cenę (2,37PLN + 0,42 PLN wysyłka) jestem zachwycona, chociaż już go nie mam 😉 Oddałam go bratanicy. Jedynym minusem był długi czas oczekiwania na doręczenie (prawie 2 miesiące).


Link do aukcji 


Produkt numer 3⬇

 Na koniec zostawiłam coś dla najmłodszych
 Nie od dziś wiadomo, że klocki pewnej duńskiej firmy cieszą się wśród dzieci, i dorosłych zresztą też, dużą popularnością. Nie jest też tajemnicą, że cenowo są one dosyć drogie. Dlatego też często decydujemy się na zakup klocków, czy figurek co prawda nieoryginalnych, ale za to kompatybilnych z LEGO. I ja też zdecydowałam się na ich zakup. 
 Jak za chwilę zobaczycie na zdjęciu poniżej, zamówiłam zestaw 6 figurek z postaciami z bijącej w ostatnim czasie rekordy popularności gry MINECRAFT. W skład zestawu wchodzą :
- Steve
- Alex
- Pigman
- Zombie
- Wither
- Szkielet.
 Wydaję mi się, że 7,51 PLN/zestaw to całkiem przyzwoita cena. Nie wiem jak sprawa ma się z oryginałami, ale podobne widziałam kiedyś w sklepie typu "wszystko po 5 złotych i nie tylko" za coś około 5,50PLN/szt. Z tą różnicą, że były zapakowane w pudełeczka, a te z AliExpress dostajemy w foliowych torebeczkach.
 Jeżeli chodzi o przesyłkę, dostarczenie z Chin zajęło około 3 tygodnie 👍


Link do aukcji 


 Dziś to by było na tyle. Zachęcam Was do śledzenia mojego INSTAGRAMA www.instagram.com/aliexpresstozlo (tam jestem częściej niż tutaj). Jeżeli macie jakiejkolwiek pytania zapraszam do kontaktu ➡ aliexpresstozlo@gmail.com.

 Trzymajcie się cieplutko 
i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tych produktach 🌷 Buziaki, Ania 😘😘😘

Komentarze

  1. Wisiorek ze śnieżynką bardzo mi się podoba! :) Lubię taką delikatną biżuterię.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Brelok z latarką LED od LEGO [recenzja]

AliExpress to ZŁO [post powitalny]

TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO, CZYLI...