Bransoletki [recenzja zbiorcza AliExpress i AVON]

 Cześć :) Z tej strony Ania. Witam Was bardzo serdecznie na moim nowym blogu poświęconym temu, co... warto kupić, po prostu 😉

 Cieszę się, że ponownie jesteście tutaj razem ze mną 😘 I że mnie czytacie 😘
 W sobotnie popołudnie zapraszam Was do zapoznania się z drugą zbiorczą recenzją dwóch produktów z AliExpress oraz jednego z AVON, w której opowiem Wam o... BRANSOLETKACH 😍😍😍

 Zaczynamy!

Bransoletka numer 1
Produkt zamówiony : 22-01-2019
Produkt dostarczony : 26-02-2019
Cena : 3,68 PLN
Wysyłka : 0,00 PLN
Ocena : 100/10
Komentarz : Ja wiem, że ktoś powie, że ta bransoletka wygląda tandetnie, ale ja zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia - to był mój pierwszy zakup na AliExpress. A jak już do mnie dotarła, to już w ogóle przepadłam, bo okazało się, że bransoletka jest o wiele piękniejsza niż na aliexpressowych zdjęciach. Poza tym wykonana jest z wielką dbałością o szczegóły ; wszystkie "kryształki" są idealnie wklejone na swoje miejsce, nigdzie nie wystaje klej. Dla mnie CUDO. I jeszcze ta cena 💟


Bransoletka numer 2
Produkt zamówiony : 24-01-2019
Produkt dostarczony : 26-02-2019
Cena : 3,41 PLN
Wysyłka : 1,23 PLN
Ocena : 10/10
Komentarz : Ta bransoletka jest już o wiele subtelniejsza od pierwszej, ale nadal robi spore wrażenie (oczywiście według mnie). Jak się dobrze przyjrzycie, to zauważycie, że składa się ona z serduszek, a z kolei każde serduszko składa się z trzech "diamencików". Jestem z niej mega zadowolona. Tego co prawda nie widać na zdjęciach, ale ona pięknie się błyszczy. Wiadomo, że jakościowo nie jest to mistrzostwo i pewnie po jakimś czasie zczarnieje, ale myślę, że za taką cenę warto ją kupić.


Bransoletka od AVON 
Cena : 9,99 PLN
Ocena : 9/10
Komentarz : Powiem Wam, że mam tę bransoletkę już dobre pół roku. Kilka razy ją nosiłam i nic się z nią nie dzieje. Przyznam szczerze, że kupiłam ją nie dlatego, że mi się podobała, tylko dlatego, że była tania, ale jak już do mnie dotarła, to skradła moje serce. Minusikiem jest to, że nie pasuje do wszystkich ubrań :( I nie mam pojęcia, czy jest dostępna.


 To by było na tyle jeżeli chodzi o drugą recenzje produktów z AliExpress (i nie tylko). Bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam na śmierć.
 Jeżeli macie jakiekolwiek pytania odnośnie przedstawionych powyżej produktów, śmiało piszcie w komentarzach, co Was interesuje 😉 W ogóle jeżeli macie ochotę podzielić się Waszymi doświadczeniami z AliExpress piszcie tutaj lub bezpośrednio na aliexpresstozlo@gmail.com 📧

 Trzymajcie się cieplutko
i do zobaczenia w przyszłym tygodniu, w którym zajmiemy się omówieniem... 🌞 To już niech pozostanie tajemnicą.
 Buziaki, Ania 😘

Linki dla zainteresowanych
Bransoletka numer 1 ⬇
https://s.click.aliexpress.com/e/bbhUqRy8
Bransoletka numer 2 ⬇
https://s.click.aliexpress.com/e/c5MjnJCM
Aktualny katalog AVON ⬇
www.avon.pl

 AliExpress to zło znajdziecie też na Facebooku (https://www.facebook.com/AliExpress-to-ZŁO-2301279346867247/) i Instagramie (https://www.instagram.com/aliexpresstozlo) 🙌🙌🙌

Komentarze

  1. Piękne! Przyznam że pierwsza przypomina mi biżuterię, jakie nosiły sułtanki z serialu "Wspaniałe stulecie", które z taką pasjś oglądałam 😁😁😁😁 Jeszcze nic nie zamawiałam z Ali. Widziałam jednak kilka fajnych rzeczy i chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bransoletki dlatego z chęcią przyjrzałam się Twoim zakupom. Dla mnie zdecydowaną faworytką jest druga bransoletka z Alliexpress :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Brelok z latarką LED od LEGO [recenzja]

AliExpress to ZŁO [post powitalny]

TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO, CZYLI...