TAK TANIO JESZCZE NIE BYŁO, CZYLI...

... wszystko poniżej złotówki 👍👍👍


 Witam Was serdecznie na moim blogu. Cieszę się, że jesteście tutaj razem ze mną i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej 💟
 Dziś mam dla Was bardzo przyjemny i przystępny wpis - wszak nikt z nas nie lubi przepłacać. Przed Wami zestawienie produktów dostępnych na AliExpress za mniej niż symboliczną złotówkę. Z tym że będą to rzeczy, które generalnie występują w tak niskich cenach, natomiast na cebulki i zakupy z kuponami, dzięki którym mogłam zamówić coś za grosze, i to dosłownie, jeszcze przyjdzie czas. Po prostu czekam jeszcze na kilka przesyłek i obawiam się, że może to jeszcze trochę potrwać.
 OK, nie przedłużając już, zapraszam do lektury.

 Zaczniemy od ochraniacza na kabel, który ma zapobiegać niszczeniu i przecieraniu się ładowarki. Takie produkty z reguły kosztują na AliExpress grosze. Ja za swój dałam 85 groszy (teraz na aukcji kosztuje 90 groszy). Pytanie tylko, czy to faktycznie się sprawdza?
 Otóż... to zależy od kabla. Jeżeli założycie ten ochraniacz na zwykłą, standardową ładowarkę, to konkretne "etui" nie będzie Wam się po prostu trzymać w jednym miejscu (wiem, bo testowałam). Natomiast, jeżeli macie kabel z AliExpress, który jest pokryty materiałem, wtedy ochraniacz będzie trwał na swoim miejscu.
 Czy ochraniacz spełnia swoją funkcję? Nie do końca jestem przekonana, ale fajnie wygląda na ładowarce 😉
 Na AliExpress znajdziecie go tutaj ➡  http://s.click.aliexpress.com/e/SgV8JAg


 Kolejny produkt, który kupiłam za grosze, a konkretnie za 62 grosze, to gumka do włosów
 Poniżej wstawię Wam również zdjęcie z aukcji (w ogóle tak będę robić - najpierw moje zdjęcie, potem sprzedawcy), żebyście mogli zobaczyć wszystkie dostępne kolory. Teraz ich cena jest trochę inna, ale w komplecie są aż trzy sztuki ➡  https://s.click.aliexpress.com/e/c01dMPW0
 Na aukcję trafiłam całkiem przypadkowo i z racji tego, że bardzo spodobały mi się perełko - koraliki nie zastanawiałam się długo nad zakupem. Czy produkt spełnia swoją funkcję? Gumka, jak gumka. Kilka razy już ją używałam. Dobrze trzyma kucyk. Nie rozciąga się, więc jest ok. Na pewno nie jest to jakiś bubel. 
Tego nie widać na moim zdjęciu, ale gumki w rzeczywistości wyglądają identycznie jak na aukcji. 


 W sieci krąży miliony sposobów na pozbycie się plam. Kiedy jednak nic nie pomaga warto sięgnąć po coś zupełnie odmiennego od odplamiaczy, proszków, czy dziwnych substancji. 
 Teraz przyszedł czas na naprasowankę, czy jak kto woli aplikację na ubranie. Ja zamówiłam tygrysa za 93 grosze (teraz kosztuje trochę drożej). Na żywo prezentuje się bardzo ładnie, jest taki lekko brokatowy, jednak jeszcze go nie używałam, bo niestety okazało się, że moje żelazko odeszło na zawsze, więc w tym tygodniu będę poszukiwać nowego. 
  Z opinii klientów na aukcji sprzedawcy http://s.click.aliexpress.com/e/b8rr46bm  wynika, że spełniają swoją rolę. Jak jest naprawdę dam Wam znać wkrótce. 
 Jeżeli zdecydujecie się na zakup pamiętajcie, aby zapoznać się wcześniej dokładnie z wymiarami naprasowanek, bo one bardzo się od siebie różnią. Tygrysek jest dosyć mały, natomiast zamówiłam również szopa, który jest już dużo większy. 


 Przechodzimy szybciutko do kolejnych dwóch, ostatnich już produktów - nie chcę Was przecież zanudzić na śmierć 😉 Jak się okazuje, biżuterię też można kupić za grosze. Mowa tu o pierścionku za 93 grosze i wisiorku za 74 grosze.

 Zdjęcie pierścionka wstawię Wam tylko z aukcji sprzedawcy, ponieważ już go nie posiadam, bo okazał się troszkę za mały. Co prawda jest on regulowany, ale ja mam dosyć grube palce i rozgięty wyglądałby po prostu brzydko. Dałam go więc bratanicy, która go praktycznie nie ściąga. Jak tylko będę miała okazję zrobię zdjęcie i dorzucę je tutaj oraz na instagram, więc jeżeli jesteście go ciekawi, wpadnijcie i zaobserwujcie mój profil www.instagram.com/aliexpresstozlo - będzie mi bardzo miło. Natomiast już teraz mogę Wam powiedzieć, że jest o niebo ładniejszy niż na zdjęciach sprzedawcy. Jestem zaskoczona, że w zasadzie za bezcen można kupić coś tak ładnego. 
 Link do aukcji ➡  http://s.click.aliexpress.com/e/c7mRru9S

 Jeżeli chodzi o wisiorek, to mam mieszane uczucia. Generalnie całość prezentuje się przyzwoicie, ale jakościowo to już jest trochę gorzej. Łańcuszek jest cieniutki  podobnie jak listki, które bez problemu można wyginać we wszystkie strony. Poza tym wisiorek jest dosyć krótki, więc jeżeli nie macie łabędziej szyji, raczej się u Was nie sprawdzi. 
 Ogólnie nie żałuję zakupu. Za jakiś czas przekonamy się, czy nie zczarnieje. Obejrzeć go możecie tutaj ➡ http://s.click.aliexpress.com/e/bB7CnnEo

 To by było na tyle, jeżeli chodzi o groszowe okazje na AliExpress. A może Wam też udało się upolować na Ali jakieś ciekawe produkty za grosze? Jeżeli tak, koniecznie dajcie znać w komentarzach, co to było 🍀
 Ach, zapomniałabym Wam napisać, że we wszystkich przypadkach wysyłka z Chin była bezpłatna 👍👍👍

 Trzymajcie się cieplutko, Ania 😘😘😘

Komentarze

  1. Też zdarza mi się kupować różne drobiazgi na aliexpress i stwierdzam fakt, że jakość większości jest co najmniej zadowalająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to nie korzystałam jeszcze z Ali, będę musiała spróbować. Zamawiałam za to na Joom i wszystko było tanio (może nie aż tak, jak te produkty, które pokazałaś)i super jakościowo, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Brelok z latarką LED od LEGO [recenzja]

AliExpress to ZŁO [post powitalny]